Wednesday, December 12, 2012

GemOk ?

Bismillah...
Assalamualaikum w.b.t :]

Hurm, kmk baruk faham camney rasa bila adha orang tegur yg kita tok GEMOK aieee ! Haha... Mula-mula kena tegur 'u_Ly GEMOK !' kmk cuma jawab, 'makseyh, alhamdulillah...' Aoklaa kan, sebelum2 tok sik pernah ok hari-hari orang tegur 'u_Ly GEMOK' Erk? Butak kha apha daknya tok, haha ! *Mood sikpat terimak hakikat ! Huahua :p Serius korang, hari-hari kmk kenak tegur, 'u_Ly GEMOK !' Stress kmk dengar, haha ! Tiap kali ditegur juaklaa kmk cuma senyum dengan riang ria raya nya an jawapan seperti selalu, makseyh, syukowlaa, alhamdulillah ! Dush2 ! Hipokrit x rupa? Hahahaha ! :p
Korang, kmk dah faham sangat rasa ny ! Uwaaa ! :'( Memang laa sikda masalah pon sebenarnya kan, cuma terdetik juak kat aty, GEMOK gilak kha aku tok? haha ! Cuba korang bayang, kmk masuk ofis pagi2, lunch t/hari, balit petang2, mala (asyik) ditegur, u_Ly KURUS (vise-versa ny ! xlarat nak taip gik dah, haha !)

Cara mengatasi, perbanyakan skipping dipetang hari, sampey kaki sakit, cram ! Uwaaa !!! Padan muka, sapa suruh paksa diri kan? hehe.. Hurm... Apha2 pun kan, saat paling best bila makanan depan mata, banyak sodap ! Banyak makan, banyak juak laa skipping nya dipetang hari, haha ! So far, sikda beza, makin hari, makin rami pulang yg tegur perkara yg sama, rasa nak tampar laju2 jak sorang2 kowh ! Haha ! Istighfar lam hati pasyaa bila dah sedar, huhu... U_Ly, u_Ly terima laa hakikat hoo... Hakikat, kmk dah adha double chin ! *maluu maok ngakuk, haha ! Uwaaaa !!! Hahaa !:p

Cara senangkan hati, "Usaha Tangga Kejayaan" "Hendak 1000 daya" tol x? hehe :] Peace !

*Mood rindukan awk , sahabat... Pernah 1 ketika dulu sy dengar keluhan lebih kurang begini rupa, baru sy rasa sekarang, hehe... My !

Ok ! Jaga diri ! Wassalam :)

2 comments:

Anonymous said...

Keja d lhdnm nang mudah mok gemok.. Haha

InsYiraH said...

Erk? camney tauk Laaa?
haha ! ;p
keja d lhdnm juak kha? cwgn ney? :p

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me