Monday, December 24, 2012

The BEST Of PLANNERs ?

Bismillah :)
Assalamualaikum w.b.t !

ALLAHuALLAH ! :) Sahabat. Sedikit titipan kata buat kalian. Sahabat. Doakan semoga diri ini terus kuat dengan apha jua kejadian. InsyaALLAH cuba untuk menerima segalanya dengan Redha. Tipu laa kalau cakap tak KUCIWA KECEWA. Merancang bermacam-macam. Angan dah rak kalah MAT JENIN. Yupp ! Ketentuan ALLAH ini yang terbaik kan, insyaALLAH !

Maaf sekiranya tadi xsempat nak membalas semua titipan sahabat sehingga adha yg risau sangat. InsyaALLAH sy dan keluarga ok2 sahaja cuma adha halangan yg membuatkan rancangan JUMAAT (28 Disember 2012) dibatalkan :'( 

Titipan sahabat-sahabat setelah diberitahu tentang itu... :'( Maaf sahabat...

Sahabat 1: Kol laa...

Sahabat 2: Really? Kenak yue? Kamu ok kaaa?
Yueeee ktk oke ka? Knk yue? Mkorg xkisah bha.asal jk ktk oke,xhal :) boh rso ngn mkorg k... Ktk ya, ok ka? rso dgr bah. Nnk ktk skt ka?

Sahabat 3: W'slm, aiy :'( datang juak deng. Kmk g ambik kat airport. huhu

Sahabat 4: Wslm... Mena? Sedey kmk. Tp pa bole but, kta xbole bsdey kn? ktk ok? mun da pa2 pdh k? insyaAllah, pasti Allah berik kesempatan len.

Sahabat 5: Nooo.. waeee??? :'( hehe there's a reason 4 everything. We plot and plan, and ALLAH too plans; but the of planners is ALLAH. May He bless uly n family. Moga dipermudahkan urusan. I love u

Sahabat 6: wa'alaikummussalam yu. yu,  yu ok ke? family semua ok ke? tak pe. bukan rezeki nak jumpa bulan ni :)

Tadi, kat ofis, cara nak lupa semua menyibukan diri dengan kerja yg entah apha2. Risau dengan kontrak kononnya, tapi hati dah kat SANA ! Hurmmm... Adha petanda awal dari ALLAH memang xda rezeki nak kesana sehingga adha seowg sahabat bermimpi kmk pulang ke Sarawak dengan tangisan disebabkan sahabat xhiraukan diri ini, haha ! Petunjuk ALLAH nak bagi, kmk mmg xsempat pun  nak kesana kan Jumaat nie... Uwaaaa ! :'(

InsyaALLAH, adha HIKMAH untuk semuany kan? Sahabat, kita jumpa lain masa k? InsyaALLAH... Moga adha rezeki. huhu..

Ouh.. ALHAMDULILLAH ! Kontrak Sambilan Hasil dipanjangkan sehingga June 2013 ! Mohon doakan k ! Salam sayunx dari Myy ! Wassalam... Maaf  dan terima kasih bagi yg sentiasa amek berat ! LOts Of LOVE u_Ly :)

No comments: